Hej kära kund och tack för att du valt att köpa mitt online program, ”Bryt destruktiva relationer och skapa äkta kärlek”. Du har tagit ett stort steg för att aktivt göra en förändring av din situation. Jag är så stolt över dig!

Detta online program är upplagt på 12 veckor där du varje vecka får ett mail ifrån mig med en länk som du går in på för att göra övningar, tester, lyssna på  ljudfiler och se filmer. Du har tillgång till materialet så länge du vill och kan när som helst gå tillbaka och göra om en övning du vill fördjupa dig i.

Jag vill också att du ska veta att du inte är ensam i din situation, det är tusentals kvinnor som lider och jag är så glad att du bestämt dig för att du vill bryta destruktiva relationer och skapa äkta kärlek. Jag finns här på din väg genom förändring och om du har frågor kan du alltid kontakta mig. Känner du att du vill lägga till en personlig coaching i någon etapp, går det bra. För one-to-one coaching tar jag 950 kr/h.

Nu är det dags för första övningen, eller rättare sagt ett test. För att kunna ta dig till ditt mål, behöver du först veta vart du står. Alltså hur ser situationen ut just nu?

Realitetstest

Klicka på länken nedan och ladda ner filen, samt spara den (du kommer få göra om samma test efter 12 veckor).

realitetstest

Grymt jobbat, dax att fira! Gör något som gör dig glad, till exempel gå ut och gå en runda, njut av en kopp kaffe, ett bad, dansa, meditera.

Mindfulfitness

Efter att du gjort realitetstestet vill jag att du läser igenom min e-bok: “Mindfulfitness – nå dina mål genom självsuggestion” (15 sidor).

Klicka på länken här: mindfulfitness-cd-bok och ladda ner den. Efter att du läst igenom e-boken, vill jag att du enbart gör övningen på sidan 12.

 

Övning från sidan 12

Ta fram två papper. På papper nr: 1 skriver du ner hur din situation ser ut just nu. Efter att du skrivit ner din situation på papper nr: 1, eldar du upp detta papper. Detta är en ritual för att tala om för dig själv och ditt sinne att nu är det dags att bryta banden till ditt förflutna.

På papper nr: 2 skriver du ner hur du vill att din situation ska se ut, alltså ditt mål. Skriv det som om det redan har hänt, i nutid/presens, och börja meningen med: Jag är så glad och tacksam att jag nu är…..

Kom ihåg! Skriv dessa tacksamhetsmeningar varje dag under vecka 1. 

 

Självsuggestion

Lyssna på ljudfilen “Nå dina mål genom suggestion” varje dag. Den kommer hjälpa dig att stressa ner och snabbare nå dina mål.

 

Lär dig EFT

Under dessa veckor kommer det att vara stunder då det är tufft och jobbigt. Då är det väldigt viktigt att ha bra redskap för att komma vidare. EFT är ett fantastisk redskap för att minska stress, oro, ångest och överbrygga svårigheter, samt göra nya positiva förändringar.

Klicka nu på länken här om EFT och gå in och knacka med mig när jag leder dig igenom EFT vid stress och EFT för mirakler. Kom sedan tillbaka och knacka på frustrationen över att du lever i en destruktiv relation.

 

Lycka till så hörs vi om en vecka. Kom ihåg du är så modig som vågar göra denna resan. Dags att fira igen!

Puss & Kram